Питання та відповіді
ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ:
Як створити замовлення?
Створити замовлення дуже просто. Після натискання на вибраний товар Ви вибираєте свій розмір і натискаєте опцію Додати в кошик.
Додавши всі товари, Ви можете дістатись до свого замовлення, натиснувши елемент Кошик, який знаходиться у верхньому правому куті веб-сайту. Після натискання на Кошик Ви побачите підсумок замовлення. Потім на наступному кроці Ви оберете бажаний спосіб оплати та доставки.
Останнім етапом оформлення замовлення є вказання адреси виставлення рахунку та іншої інформації, необхідної для її заповнення.
Натисніть Замовити, щоб створити замовлення, отримати електронне повідомлення з підтвердженням про його виконання, і ви можете з нетерпінням чекати ваше замовлення.
Чи потрібно реєструватися, щоб створити замовлення?
Для створення замовлення не обов`язково реєструватися.
Однак реєстрація має багато переваг, таких як відстеження стану поточного замовлення, попередньо заповнені дані при створенні нового замовлення або можливість отримувати останню інформацію.
Чи можу я змінити своє замовлення?
Поки ваше замовлення не буде упаковано, у ньому можна змінити такі дані: адреса доставки, електронна пошта, номер телефону. У той же час у такому стані можна скасувати продукцію або все замовлення.
Якщо ви зацікавлені в упорядкуванні або обміні товарів у вже створеному порядку, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів телефоном за номером +380508432776. Ми будемо раді надати вам інформацію про те, чи можна змінити Ваше замовлення.